Njega dječje kože

Ako ste od onih roditelja koji veliku pažnju pridaju da sve što se tiče njihovog djeteta bude i u skladu s prirodom onda je ovaj post za Vas pun pogodak :)

Nedavno sam kupila dvadesetak krema za njegu dječje kože koje se nude na tržištu kako bi proučila njihov sastav i pronašla najbolje za svoje mališane. Nakon što sam ih donijela kući i detaljno proučila njihov sastav, 80% njih odmah sam bacila u smeće. One čiji sastav sam odobrila sastoje se od prirodnih sastojaka pa sam njima tretirala kožu svoje djece u periodu od 2 tjedna. Oduševila sam se proizvodima sa donje slike i svakome bi ih preporučila od srca!






Ukoliko se odlučite za kupovinu proizvoda za slike, Biovitalis pronaći ćete u svakoj ljekarni, Melem Atopic u Mulleru i DM-u, dok ćete Ingea kremu za ruke pronaći na web stranici www.ingeaprirodnakozmetika.com. Ova krema me posebno oduševila jer se radi o proizvodu koji je 100% prirodan, ne sadrži umjetne boje, mirise, konzervanse ni parabene, proizvodi se na tradicionalan način te nije testiran na životinjama.


Kako je svaka koža drugačija ne mora biti da će ovi proizvodi nužno odgovarati i Vašoj djeci, ali jedno je sigurno - naštetiti im neće. Naime potpuno prirodni sastojci čine čak 96% njihovog sastava. Da je riječ o prirodnoj kozmetici svjedoči i rok trajanja ovih proizvoda koji je znatno kraći od ostalih. Neki proizvodi koje sam ja kupila prilikom provođenja svog privatnog istraživanja ne bi smjeli ni biti u prodaji koliko kemijskih sastojaka sadrže u svome sastavu, a kamoli još biti specijalizirani za njegu nježne dječje kože.


Njegujte, pazite i mazite svoje malene :)


Do čitanja ;)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Dječja mast

Kišobran kolica (Maclaren)

Fresco bloom stolica