Dječja kolica


Prva i najveća briga svake mame pa tako i moja. Nakon što sam saznala sretnu vijest bacila sam se na istraživanje dječjih kolica. Kako prije nisam uopće obraćala pažnju na taj proizvod nisam imala pojma što se nudi. Naravno prvo sam krenula sa gospodinom Google. Nakon što mi je izbacio milijun različitih fotografija uvidjela sam da će to biti pothvat. 

Zanimljivo je da su se mnoge poznate dizajnerske kuće također bacile u dizajnerske vode na sasvim novi način i dizajnirale dječja kolica. Aston Martin kolica po mome mišljenju jedna su od najboljih rezultata ali i njihova cijena isto tako. Naime, sa cijenom od približno 20 000 kn nisu dolazila u obzir što se tiče mog budžeta. 

Inglesina je ostvarila suradnju sa modnom markom Fendi i također proizvela dojmljiv model. Versace Young sam je proizveo kolica, Bugaboo u suradnji sa modnom kućom Gucci, a Burberry u suradnji sa najpoznatijom tvrtkom kišobran kolica, Maclaren. 




Aston Martin 



Versace Young







Bugaboo Gucci






Maclaren Burberry




Na kraju sam imala 3 modela u užem izboru a to su Mima Xari (Snow white edicija), Bugaboo Cameleon (Andy Warhol Happy Bugs edicija) i Stokke Xplory.



Mima Xari 






Bugaboo Cameleon



















Stokke Xplory







Konačno, odluka je pala na Stokke Xplory. Ona su se pokazala kao najbolji, najpraktičnji i najlogičniji izbor.  Mima, koliko god bila prekrasna i ne tako često viđena, ipak je model izrađen od bijele kože i samim time vrlo osjetljiv.  Bugaboo Cameleon je stylish, pogotovo edicije Andy Warhol, ali imaju jednu veliku manu a to je da su izuzetno niska. 

Iako Stokke kolica cijenom od preko 10 000 kn (sa autosjedalicom) nisu nimalo jeftina, za mene su to kolica koje vrijede svake kune i jedna od najpametnijih investicija. Kada smo ih mi uzimali u tijeku je bila akcija tako da nam je autosjedalica bila gratis i 3 u 1 smo dobili za 8 500 kn. 






U nastavku ću navesti sve karakteristike Stokkea koje su me oduševile i koje me svakodnevno oduševljavaju.
Prije svega, kolica su podesiva po visini pa lako možete regulirati u kojoj visini želite da Vaše dijete bude. Ta karakteristika je meni osobno od velike važnosti. Kad je moja beba bila manja željela sam da košara na kolicima bude što više jer sam osjećala da je tako bliže meni, a ujedno da je tako i sigurnija. Kasnije, kako dijete raste, ta karakteristika još više dobiva na važnosti. S vremenom, kada dijete može sjediti, sve je znatiželjnije i visina kolica postaje mu još bitnija. Sada kada sam u šetnji, shoppingu ili bilo gdje u pokretu moje dijete može vidjeti sve oko sebe sa normalne visine a ne da gleda u zrak. Isto tako kada smo u restoranu u visini je stola pa ne je ne moramo vaditi iz kolica da bi sjedila s nama nego se osjeća ravnopravno i uživa u kolicima. U tom slučaju kolica nam služe i kao stolica za hranjenje. 






  
Što se tiče boje, kao što je vidljivo sa slike, mi smo se odlučili za boju Black Melange. Ta boja je u trenutku kada smo mi kupovali kolica taman izašla na tržište i odmah smo znali da je to to. Kod odabira boje vodili smo se sa dvije misli. Da boja bude neutralna kako bi ih mogli koristiti za više djece i da boja odnosno tkanina bude ”prijateljski” naklonjena mrljama, koliko je god to moguće. Black Melange je idealna boja po tom pitanju. Što god beba uprlja samo se obriše vlažnom maramicom i nema nikakvih tragova. Jedino što je više podložno prljanju jest jastučić u autosjedalici jer je on svjetlo sive boje no kad se izvadi je vrlo malih dimenzija i samim time suh u najkraćem mogućem roku. Ako još k tome imate sušilicu nemate brige ;) 


Još jedna super stvar kod Stokke kolica jest ta da postoje kitovi. Summer ili Winter kit dat će Vašim kolicima potpuno novi izgled. Ja osobno nisam uzimala Summer kit jer nije bilo potrebe. Dosta vremena ljeti proveli smo na moru, a beba je tada bila u kišobran kolicima. S druge strane, što se tiče Winter kitova, nudi se nekoliko lijepih boja a super mi je simpatično i da uključuje rukavice za mamu ili tatu. Osim lijepog izgleda, krzno će grijati mališana i moći će lijepo uživati u vožnji ili bezbrižno usnuti. Ako pak ne želite cijeli kit, možete kupiti samo janjeće krzno za sjedalo.








Što se tiče same konstrukcije kolica, ona jest nešto teža ali po meni još uvijek ništa pretjerano. Osobno sam sitne građe i dnevno ih nekoliko puta stvaljam i vadim iz automobila. Nakon nekog vremena to postane normalna svakodnevna aktivnost. Jedino što stvarno morate imati na umu po pitanju konstrukcije odnosno veličine kolica, posebno kad je faza košare za novorođenče, jest prostranost Vašeg automobila. Naime ako vozite neki manji automobil nažalost Stokke neće stati u Vaš prtljažnik. 
Konstrukcija je izuzetno čvrsta i izdržljiva pa se ne morate brinuti da neće izdržati barem dvoje djece. Čitajući kritike za Stokke na internetu naišla sam na mnoge postove koji kritiziraju kotače, odnosno da kolica nisu pogodna za neravne terene. Na prvu mogu reći da nijedna kolica po mome mišljenju nisu off-road čudo ali osobno nemam primjedbi na Stokke po tom pitanju. Gotovo svaki dan ga vozim po ranču, neravnom terenu, u nekim dijelovima i šljunčanom, i ide bez ikakvog problema i bez ikakvih oštećenja. Čak nemaju ni jedne jedine ogrebotine.

Za kraj da se još kratko posvetim autosjedalici. Postoje dvije varijante Stokke autosjedalice a to su Izi Go i Izi Sleep. 








I jedna i druga dobile su odlične ocjene na testovima sigurnosti i po mome mišljenju podjednako su kvalitetne i praktične. Jedina razlika je u cijeni. Izi Go stoji 1880 kn, a Izi Sleep 2200 kn. Mi smo se odlučili za Izi Go. Odlična stvar je da jaje možete staviti na kolica kada trebate nešto na brzinu obaviti a nemate vremena da sastavljate kolica ili pak beba spava a ne želite je buditi. Po mome mišljenju Izi Sleep može u potpunosti poslužiti i kao košara za novorođenče s obzirom da ima tvrdi krović za razliku od Izi Go varijante. Ako pak se odlučite za autosjedalicu nekog drugog proizvođača (Maxi Cosi Pebble i Cybex Aton jednako su sugurne i kvalitetne i pružaju veliki izbor boja) na Stokke se instaliraju lako i brzo pomoću adaptera.
  
Eto to je to! Sad je na Vama da odučite koja su Vaša ”it” kolica. Sretno sa kupovinom ;)



Do čitanja :)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Dječja mast

Kišobran kolica (Maclaren)

Fresco bloom stolica