Krevetić za spavanje


Nakon što su kolica odabrana, krećem u novu potragu :) 

Svaka beba, barem prvih nekoliko mjeseci, spava uz roditelje u njihovoj spavaćoj sobi. Iz toga proizlazi, naravno sukladno financijskim mogućnostima, da dijete treba dva krevetića za spavanje. Ja sam u ranoj trudnoći krenula sa opremanjem dječje sobe, iako je danas sa svojih godinu dana još uvijek  koristi samo za igranje, ali imali smo praznu sobu pa zašto ne. U njenoj sobi željela sam veliki krevet, elegantan i poseban. Izrađen je po mjeri a ideju sam pronašla na Instagramu. Takav model krevetića može se u Americi kupiti na svakom koraku no kod nas nažalost nigdje. Da bi izgledao što elegantnije po mjeri je šivana i posteljina za njega, od satena. Prekrasnih posteljina baš za dječje krevetiće i kolijevke možete naći na stranici američke kompanije Hugbugbedding. Ja sam im slala mail za istu takvu posteljinu kakvu sam dala sašiti svojoj djevojčici al cijenovno mi nisu bili pristupačni. Cijena posteljine za krevetić dimenzije 140x70 (kao što je krevetić sa slike) sa poštarinom iznosila je 3500 kn. Iako je riječ o satenu pa se podrazumijeva da je cijena viša, njihova je za mene ipak bila previsoka. Naime sa materijalom i šivanjem (posteljina sa slike) iznosila je 1000 kn.




Drugi krevetić, koji se nalazio u našoj spavaćoj sobi, u biti je bila košara koju sam također dala izraditi po mjeri kao i stalak za nju. Košara mi se činila kao dobra ideja s obzirom da zauzima vrlo malo mjesta a i pronašla sam jednu varijantu na internetu koja mi je dala konačnu ideju za košaru sa slike da bude baš "girly". No unatoč činjenici da je moja beba bila sitnija već sa 5 mjeseci prerasla je košaru. 






Zamijenili smo je jednostavnim bijelim krevetićem iz Ikee. Surfajući stranicama Ikee na prvu mi se svidio a i cjenovno je bio pristupačan pa smo se odmah uputili u Graz po njega.





Kod pristupačnijih krevetića je dobra stvar ta da ga uvijek možete personalizirati brzo i jednostavno. Uz neku fora posteljinu ili glazbeni vrtuljak može postati krevetić po mjeri baš za Vašeg princa ili princezu. 


I za kraj, što se tiče madraca, savjetovala bih Hespo jer oni imaju najbolje madrace za bebe. Brojna istraživanja pokazala su kako oni sa žičanim umecima ne dolaze u obzir kad je u pitanju zdrav razvitak dječje kralježnice pa smo i mi vođeni tim podacima uzeli madrac od memorijske pjene. Cijena mu je 1 000 kn a uzeli smo ga u Lesnini. Zasad smo zadovoljni i mi i beba :)


Do čitanja :)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Dječja mast

Kišobran kolica (Maclaren)

Fresco bloom stolica