Baby art


Bili kreativna osoba ili ne, kada dobijete dijete htjeti ćete zabilježiti svaki trenutak njegova života i stvoriti što lijepše uspomene, kako za Vašu bebu, tako i za Vas. Od kada sam i sama postala majka želim zabilježiti svaki trenutak (iako je to nemoguće), i stvoriti što više uspomena sa svojim djecom, kojih ću se s radošću sjećati i koje ću moći s vremena na vrijeme i pogledati kako bi se prisjetila njihovog djetinjstva. Naravno trudim se da i svakodnevno zabilježene fotografije budu njima što posebnije uspomene, da im izmame osmijeh na lice kada budu ih gledali kao odrasli ljudi, i najviše od svega da vide da su bili mamina vječna inspiracija i ljubav. Za prvu fotografiju poslužila su slova koja inače stoje kao ukras u vitrini u boravku, na drugoj fotografiji moja kćer drži svoju sliku sa prvog ultrazvuka, a na trećoj leži u svom krevetiću pored jastuka koji su prvo slovo njenog imena.






Osim svakodnevnih stvari koje se nalaze u vašem domu, također i dječje igračke mogu poslužiti kao rekvizit. Tako smo mi upotrijebili brojke iz podnih puzzli kako bi našoj dragoj prijateljici čestitali rođendan. 







Kada je Vaše dijete veće kod izrade fotografija vodite se i njegovim željama. Kako je naša djevojčica veeeliki obožavatelj konja, nastojimo je i što više fotografirati sa njima. Ja čak imam u svom automobilu isprintanu njihovu sliku koja mi odlično dođe kako bi je održala budnom kada joj se spava a nije vrijeme za spavanje ili pak kada joj je dosadno, a s obzirom da smo same, nema je tko zabavljati. 







Nadalje, od dana kada su se rodili radim otiske njihovih ručica i nožica. Otiske možete raditi na dva načina. Otiskom na papiru ili otiskom u gipsu. Ja sam radila, i radim, na oba. Otisak dlana ili stopala na papiru vrlo je jednostavan. Ja sam ga radila na način da sam koristila kit kupljen u Cartersu koji sadrži jastučić za koji je već natopljen tintom i samo sam otisnula dlan i stopalo na papirić koji je također sastavni dio kita. Kada se osušilo umetnula sam jedan papirić sa otiskom dlana i jedan sa otiskom stopala u okvire iz kita, te ih objesila na zid u sobi svoje djevojčice. Ukoliko ne želite imati otiske na zidu, već ih želite priložiti u album, radosnicu ili ih samo otisnuti na papir kako bi ih uslikali i kasnije učinili djelom foto knjige (ja radim svo troje), ne trebate kupovati kit već običnu spužvu natopite tušem za slikanje ili vodenom bojom i otisnite na papir.






Nadalje, otisak u gipsu, također u prodaji kao kit, dio je asortimana Magic Babyja, Cartersa, Bubamare, a povremeno ga zna biti i u tjednoj ponudi Lidla. Otisak u gipsu vrlo je atraktivna i zanimljiva uspomena. Gips je lako oblikovati pa iz njega možete napraviti različite oblike, na primjer srce, i u tom obliku otisnuti ručicu ili nožicu Vašeg djeteta. Ima ga u bijeloj, plavoj i rozoj boji, pa i tu možete birati ovisno o osobnoj preferenciji, spolu Vašeg djeteta ili boji zidova njegove sobe ukoliko želite otiske objesiti na zid (to možete jednostavnim bušenjem rupice i provlačenjem trakice kroz nju). Magic baby u ponudi ima i kit u kojem se gips nalazi u limenoj kutiji pa nakon što napravite otisak možete ga spremiti zajedno sa kutijom i izvaditi ga kada budete željeli osvježiti uspomene ukoliko trenutno nemate mjesto za njegovo izlaganje.









Ja osobno volim kreativne trenutke koje djelim sa svojom kćeri od 21 mjesec. Vrlo često crtamo, slažemo puzzle (one podne jer kod njih nije bitan raspored i sve međusobno pašu), popunjavamo albume. Volim  kad ona sudjeluje u svemu što radim, iako je to ponekad nemoguća misija, pa nam se dosta "projekata" izjalovi. Tako su svi naši albumi prošarani njenim "remekdjelima", ali neka, i to će joj biti uspomena jednog dana, a u konačnici to su njeni albumi pa im slobodno da svoj pečat :) Zajedničkim snagama izradile smo sliku koja danas krasi zid u boravku. U homecraft dućanu kupite platno dimenzija koje želite, boje koje želite, kist i spremni ste. Ja sam odabrala platno dimenzija 1m x1m s obzirom da nam je zid u boravku velik, pa da slika bude u centru pažnje. Ja sam kupila akrilne boje i to samo 3, bijelu, nude i ljubičastu. Što se tiče kista, ja sam odabrala najdeblji, jer je ona ipak još malena, a 1mx1m je veliko platno i treba ga popuniti. Hodnik sam obložila starim plahtama i show je mogao početi. Fotografija je  prije samog početka slikanja jer kasnije nisam stigla fotografirati, pošto sam bila zauzeta čiščenjem poda, ormara, vrata, svojeg lica, njenog lica... Slikanje je počelo kistom, a završilo rukama, koljenima i laktovima. No sve u svemu, bio je to pravi doživljaj i obje smo jako zadovoljne rezultatom. Višesatno čišćenje svakako se isplatilo. Kada se slika osušila objesili smo je na zid i još sam dodala 3D naljepnice leptire u nekoliko boja koje sam kupila na EBayu za konačni izgled slike.









To je to od nas, a Vi trk po materijal i u stvaranje nezaboravnih uspomena!

Do čitanja ;)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Dječja mast

Kišobran kolica (Maclaren)

Fresco bloom stolica