Električna izdajalica

Izdajalica, prijeko potrebna pomoć kod dojenja, barem meni i barem u prvim mjesecima. Ja sam imala sreću da sam od samog početka dojenja imala zavidnu količinu mlijeka, a samim time, uz dojenje bebe, i potrebu za izdajanjem. Odmah sam kupila obje izdajalice, i ručnu i električnu. Ručna Avent izdajalica u samom startu nije našla svoju primjenu i samo je zauzimala mjesto u kuhinji, što čini i dan danas. Jednom sam je samo isprobala. S druge strane električna je bila itekako u primjeni. Koristila sam je nekoliko puta dnevno i time si uvelike olakšala dojenački period sa svojim prvim djetetom. Radilo se o Nukovoj izdajalici kupljenoj u trgovini BabiesRus u Grazu po cijeni od 850 kn.




Sve ukupno navedena izdajalica bila je u funkciji 5 mjeseci (4 mjeseca sa prvom i 1 mjesec sa drugom bebom) kada joj je otkazao motor. Garancija joj je trajala godinu dana, a kako sam je kupila prije rođenja prvog djeteta, kada se to dogodilo garancija joj više nije vrijedila. A ako još uzmemo u obzir činjenicu da je kupljena u Grazu... No kako bilo da bilo, unatoč činjenici da mi je olakšala život te mjesece koje je trajala, smatram da nije u potpunosti ispunila svoju svrhu i opravdala svoju cijenu.
Kako trenutno dojim svoje drugo dijete i potrebna mi je izdajalica, bila sam primorana u što kraćem roku pribaviti novu. Nakon što sam telefonski kontaktirala sve ljekarne u gradu i samo jedna, od njih dvadesetak, je imala električnu izdajalicu u ponudi i to baš Nukovu kakva je meni otkazala poslušnost. Naravno nisam željela kupiti isti model da mi se ne bi ponovilo isto neugodno iskustvo pa sam potražila na internetu druge mogućnosti. Tijekom pretraživanja naišla sam na lanac trgovina Bauerfeind koji u svojoj ponudi ima izdajalice marke Medela, dobro poznate i cijenjene u svijetu. Srećom taj lanac ima poslovnicu u Varaždinu. Nazvala sam ih i ubrzo kupila svoju Medela izdajalicu.




Radi se o Freestyle modelu, izdajalici koja omogućuje obostrano izdajanje (ali i jednostrano). Iz dosadašnjeg iskustva sa Medela izdajalicom malo je reći da sam oduševljena. Izdajanje traje znatno kraće nego sa Nukovom, a sa Aventovom ručnom da i ne pričam. Ima 9 razina odnosno jačina izdajanja koje omogućuju da proces izdajanja prilagodite sebi, a time i samo trajanje izdajanja. Na zaslonu možete vidjeti i koliko izdajanje traje, pa tako nakon samo nekoliko puta  već možete predvidjeti trajanje nadolazećeg izdajanja i tako si bolje organizirati vrijeme, a sa malom bebom to je zaista neprocjenjivo. Medela Freestyle ima punjivu bateriju koja zahtijeva vrlo kratko punjenje, a s druge strane traje danima. Činjenica da ima bateriju omogućuje Vam lakše rukovanje, pa niste fiksirani na jedno mjesto, kao sa Nukovom kod koje Vas ograničava žica. Isto tako uređaj ima mogućnost prikačivanja na odjeću pa se možete i kretati tokom izdajanja, a ako (kao ja) imate starije živahno dijete to Vam je od životne važnosti :) Nadalje, obostrano izdajanje, odnosno izdajanje obje dojke istovremeno, vrlo je praktično, pogotovo u stisci s vremenom. Medela, kako bi majkama olakšala  obostrano izdajanje, nudi mogućnost kupnje grudnjaka koji pridržava bočice pa su Vaše ruke slobodne tokom izdajanja. Medela Freestyle dolazi u kompletu sa torbom, 2 dodatne bočice + anticolic duda (za što lakšu i bržu primjenu nakon izdajanja), punjačem za bateriju, malim paketićem blazinica za dojenje te spremnikom za (4) bočice kada ste izvan kuće ili na putu. Spremnik omogućava grijanje (ili hlađenje) bočica s obzirom da sadrži male spremnike vode. Održavanje same izdajalice isto je vrlo jednostavno. Bočice se lako odvoje i operu ili pak steriliziraju i spremne su za daljnju upotrebu. Kao što sam ranije navela kupljena je u trgovini Bauerfeind, po cijeni od 2800 kn i unatoč visokoj cijeni preporučila bih je svakoj mami.




Do čitanja ;)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Dječja mast

Kišobran kolica (Maclaren)

Fresco bloom stolica