Stokke Daybed

U potrazi za manjim krevetićem u kojem će moja beba provoditi vrijeme kroz dan, naišla sam na ovaj preslatki mali Stokkeov izum. Zaljubila sam se na prvi pogled :) Jednostavan, a opet tako lijep!




Stokke je poznat po jednostavnom dizajnu ali prije svega, po funkcionalnosti. Tako ni kod ovog krevetića nije ništa drugačije te je funkcionalnost na prvome mjestu. Osim što me oduševio na prvu, i što sam ga odmah morala locirati i kupiti, zadovoljna sam njime i nakon dužeg perioda korištenja. Iako postoji jedna jedina varijanta, u bež boji, svojim dizajnom lako se može prilagoditi svakome prostoru i načinu uređenja. Metalna konstrukcija daje mu čvrstoću, a materijal, odnosno platno, također je izuzetno čvrsto i lako za održavanje. Pobriše se vlažnom maramicom ako je u pitanju manja mrlja, a bez problema opere u perilici rublja ako je u pitanju nešto ozbiljnije. Sušenje u sušilici ne bih nikako preporučila da se tkanina ne stisne, a ipak se prilikom sastavljanja mora napeti na konstrukciju pa da si ne otežate posao. S obzirom na materijal, ionako će maximalno sat vremena nakon pranja već biti suha. Samo sastavljanje vrlo je jednostavno i uz pomoć nacrta (koji Vam iskreno ni ne treba) gotovo je u 2 minute. Tkanina se nakon namještanja, na krajevima konstrukcije zatvori patentnim zatvaračima i krevetić je spreman za Vašu bebu. Krevetić jest manjih dimenzija i namijenjen korištenju do bebinih 6 mjeseci starosti (iz tog razloga meni je bio idealan za boravak, da ne zauzima puno mjesta i da mogu njime lako manevrirati), ali bez problema stane i veća beba. U njemu je jednom prespavala i moja kćer od 22 mjeseca :)










Od svih vrlina koje sam navela po pitanju ovog krevetića, najveća mu je njegova mobilnost. Ako beba navečer zaspi u njemu, ne trebate je prebacivati u kinderbet i pritom joj remetiti san, već s lakoćom krevetić prenesete u spavaću sobu. Ima madrac od memorijske pjene sa zadebljanim uzglavljem tako da ni po pitanju zdravlja i udobnosti nema rasprave pa beba može bez problema u njemu biti i duže vrijeme. 

Stokke Daybed nažalost više nije moguće kupiti u Hrvatskoj, ja sam kupila zadnji koji je bio u prodaji, u Magic Babyju po cijeni od 1500 kn. No moguće ga je kupiti putem eBaya, Amazona ali i na našem Njuškalu, na kojem trenutno ima nekoliko primjeraka u prodaji. Po meni vrijedi svake kune :)

Do čitanja ;)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Dječja mast

Kišobran kolica (Maclaren)

Fresco bloom stolica