Fresco bloom stolica

Ovaj post posvećen je jednom od meni najdražih dječjih pomagala ikad proizvedenih - čuvenoj Fresco bloom stolici. Ova stolica me na prvu osvojila svojim dizajnom, ali kako sam je sve više istraživala osvajala me sve više i više. Tako dugo dok nisam uzela laptop i karticu u ruke, i kupila je. Ali o tome ćemo na kraju posta, prvo ćemo o njenim supermoćima. Bloom stolica nije samo obična stolica za hranjenje već je 3u1 - kolijevka, hranilica i stolica. Vrlo važno je istaknuti da je to ujedno i najviša stolica na tržištu sa mogućnošću prilagođavanja visine i okretanjem za 360 stupnjeva oko svoje osi.  Ranije sam navela kako me očarao njen dizajn, a vjerujem da će i Vas. Nije nimalo nalik nijednoj drugoj stolici za hranjenje, a ruku na srce sve ostale su pomalo jednolične, čak bi se moglo reći i dosadne. Postolje je iznimno čvrsto što stolicu čini izuzetno stabilnom, a u podnožje stolice ugrađeni su gumeni kotačići,  koji osim što omogućuju lako premještanje, ne narušavaju njen izgled i što je još važnije, ne oštećuju parket. Sjedalo ima nekoliko položaja tako da dijete može ležati i igrati se dok Vi obavljate kućanske poslove, sjediti ili pak odmarati u poluležećem položaju. Kad pričamo o Frescu kao stolici za hranjenje, tu također postoje 2 varijante. Jedna varijanta je sjedalo sa boosterom koji omogućuje bebi lakše sjedenje i hranjenje u ranijoj dobi, ili pak bez boostera, što omogućuje djetetu komotnije i ugodnije hranjenje kada je većeg uzrasta. Isto odlučujete hoćete li koristiti pladanj ili nećete. Fresco bloom stolica, kao i svaka druga, ima težinsko ograničenje, ali za razliku od drugih stolica to ograničenje je njena prednost. Dok sve ostale stolice imaju znatno manje ograničenje što odmah podrazumijeva i kraće korištenje, Fresco bloom Vaše dijete može koristiti do 36 kg. U fazi kada je više nećete koristiti za igranje ili hranjenje možete je koristiti kao običnu stolicu, što je također jedna od njenih prednosti pred drugim stolicama koje su ograničene isključivo na period kada Vaše dijete nije samostalno. Izuzetno jednostavnu upotrebu u svakoj blagovaoni i prilagodbu svakom stolu omogućuje joj ranije spomenuta mogućnost podešavanja visine. To ponovno spominjem jer je to ujedno izuzetna prednost i u kasnijoj upotrebi kada se koristi kao stolica jer je možete prilagoditi visini, odnosno uzrastu Vašeg djeteta, te tako odlučiti da li će je koristiti i dalje kao stolicu za blagovaonskim stolom, kao stolicu za radnim stolom ili pak kao stolicu za razonodu.






Još jedna odlična stvar u nizu po pitanju Fresco blooma jest velik izbor boja, kako po pitanju jastuka tako i po pitanju materijala. Što se tiče materijala možete birati između kombinacije plastike i aluminija (u crnoj i bijeloj boji) ili se odlučiti za varijantu samo aluminija (u dvije nijanse-silver i mercury).
Kada su u pitanju jastuci za sjedalo, kojih u svakom kompletu dobijete 2 (jedan za kombinaciju sa boosterom i jedan za kombinaciju bez boostera) dostupne su slijedeće boje:





Mi smo se odučili za klasičnu bijelu varijantu sa srebrnim jastukom jer nam se ta varijanta najviše dopala za našu princezu, a i najviše nam se uklapa u prostor. Ponosni vlasnici smo već malo više od dvije godine, prezadovoljni smo kako kvalitetom tako i funkcionalnošću. Nakon 2 godine stolica izgleda kao nova iako je u upotrebi od prvog dana. Imali smo namjeru da je koristi i naš sin, ali naša princeza se nije s time složila, jer je obožava i ne želi je s nikime dijeliti.







I za kraj, svoj Fresco bloom možete kupiti u trgovini Male Stvari po cijeni od 3610 kn za bijelu i crnu varijantu i po cijeni od 4290 kn za silver i mercury varijantu. Sa kupljenom stolicom dobijete i set jastuka u boji koju sami odaberete dok anatomski jastuk za novorođenče nije dio standardnog paketa, te ga možete kupiti kao dodatak, po cijeni od 270 kn.






Iako sam vjerni kupac trgovine Male stvari, naš sam Fresco bloom na kraju kupila na Ebayu jer srebrna boja jastuka nije u tom trenutku bila raspoloživa. Mnoge dječje trgovine imaju redovne ponude na Ebayu zajedno sa njihovim kontaktom i ukoliko ih kontaktirate telefonom sve se vrlo lako dogovorite. Tako sam se ja dogovorila za srebrni starter kit i besplatnu dostavu stolice, doduše u Austriju jer još tad nismo bili u Europskoj uniji pa sam morala organizirati daljnji transport do Varaždina. Uglavnom duga priča koju Vi nažalost nećete morati proživjeti s obzirom da smo u Europskoj uniji čime je internet kupovina pojednostavljena do maksimuma.

I još jedna informacija za kraj. Fresco bloom nedavno je promijenio ime u Fresco chrome pa se nemojte zbuniti nazivima. Ja sam namjerno koristila ”stari” naziv jer smo je mi kupili u periodu kada se tako zvala. Kad upišete u tražilicu i jedan i drugi pojam dobit ćete željeni rezultat tako da nema mjesta panici :)



Do čitanja ;)


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Dječja mast

Kišobran kolica (Maclaren)