Bicikl bez pedala


Wishbone bicikl bez pedala u našem slučaju jednostavno je bila ljubav na prvi pogled... Čim sam ga ugledala, pretražujući stranicu svoje omiljene trgovine dječjom opremom, znala sam da je to nešto što moj sin mora imati. Koji dan kasnije je i imao :)




Riječ je o biciklu koji raste sa Vašim djetetom. Ja osobno obožavam proizvode koji traju duži vremenski period i to mi je veliki plus prilikom odabira. Ovaj bicikl bez pedala tako može pratiti Vaše dijete od njegove 1. pa sve do 5. godine života.

Wishbone bicikl već s navršenih godinu dana omogućuje Vašem djetetu da vježba ravnotežu i koordinaciju pokreta dok mu istovremeno pruža iznimnu stabilnost i sigurnost. Ukoliko Vaše dijete uoči prve godine još ne hoda, imate mogućnost bicikl koristiti kao pomoć kod hodanja jednostavnim uklanjanjem sjedala sa bicikla. Nakon što prohoda jednostavno instalirate sjedalo natrag i Vaše dijete je spremno za nove avanture. Kasnije, kada dijete poraste, lako ćete bicikl prebaciti na dva kotača i omogućiti mu dinamičniju vožnju, u skladu s njegovim uzrastom.

Veliki kotači pružaju stabilnost i sprječavaju prevrtanje, a ručke od gume sprječavaju klizanje malih ručica s volana i omogućuju lako i sigurno upravljanje. U ovome Wishbone bicikl bez pedala videu možete ukratko vidjeti sve njegove karakteristike i prednosti.

Što se tiče same izrade bicikla, on je izrađen od drva breze i eukaliptusa, ljepljen netoksičnim ljepilom, a dolazi zapakiran u recikliranu ambalažu. Meni osobno je ovo vrlo važna stavka i veliki plus kada je u pitanju dječji proizvod.

Ukoliko se odlučite za kupovinu, to možete učiniti u trgovini Male stvari po cijeni od 1690 kn, a možete birati i između nekoliko boja. Mi smo se odlučili za Wishbone Space Limited edition i još smo dodatno uzeli silikonsku navlaku za sjedalo (u plavoj boji) po cijeni od 150 kn. Da bi naš sin bio potpuno opremljen uzeli smo još i neodoljivu kacigu tigra po cijeni od 379 kn, no ona je toliko posebna da definitivno zaslužuje svoj post pa će o njoj još biti riječi.



Do čitanja ;)


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Dječja mast

Kišobran kolica (Maclaren)

Fresco bloom stolica