Pozivnice za dječje rođendane


Ako ste od onih mama, poput mene, kojima je prejednostavno otići u dućan i kupiti gotovu pozivnicu te si volite zakomplicirati stvar onda je ovo post baš za Vas.

Meni su dječje pozivnice koje su dostupne u dućanima nekako pretipične, predječje i preslične jedna drugoj stoga volim dizajnirati vlastite za rođendane svoje djece. Kako djeca vole sudjelovati kod same izrade, ona se pretvori u divno obiteljsko druženje pa mi je to dodatan plus.

Već ako upišete u Google tražilicu “birthday invitations” vidjeti ćete da postoji pregršt stranica za izradu pozivnica svih vrsta, no ja bih toplo preporučila stranicu Greetings island. Mnoštvo templatea omogućiti će Vam brže biranje i odlučivanje oko dizajna, a ako ste maštoviti i imate vremena, a Vaša djeca volje, mi znamo uzeti neki “prazniji” dizajn pa nakon printa pozivnice sa detaljima proslave, klinci oslikaju svaku pozivnicu. Te pozivnice fotografiram i te fotografije spremim u njihove knjige djetinjstva. Uz pozivnice za njihove malene prijatelje uvijek im dam svakome jednu dodatnu da je oslikaju za sebe i nju također spremim kao uspomenu na rođendan.

Evo jedan od primjera pozivnice koja je u užem izboru za skori rođendan naše princeze. Konačna odluka i kreativno ukrašavanje će tek pasti :)



Do čitanja ;)


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Dječja mast

Kišobran kolica (Maclaren)

Fresco bloom stolica