Popis za rodilište

Nedavno sam primila mail sa zamolbom da napišem post u kojem ću objaviti popis stvari koje sam nosila u rodilište. Ovaj post je za mamu Marinu koja mi je poslala mail, ali i za sve mame koje će tek upoznati svoje bebe koje će im biti prije svega :)


Moj prvi savjet jest da odvojite stvari u dvije torbe. Manju, ručnu koju ćete ponijeti sa sobom u rađaonu i veću, koja će Vam trebati tijekom boravka u bolnici.


Ručna torba:



1. TRUDNIČKA DOKUMENTACIJA

2. SPAVAĆICA (moja preporuka je spavaćica bez rukava, 100% pamuk, ne morate se bojati da će vam biti hladno, rodilišta imaju jako visoku temperaturu zbog djece)

3. PAPUČE (neke kojih Vam neće biti žao kasnije baciti jer je krvarenje nakon poroda obilno pa će i one vjerojatno nastradati u nekom trenu :)

4. RUČNIK

5. GEL ZA TUŠIRANJE

6. BOCA S VODOM

7. MOBITEL




Iz mojeg osobnog iskustva ovo je sve što Vam treba u rađaoni, odnosno do dolaska u sobu. Odmah po dolasku u rodilište morate predati svoju trudničku dokumentaciju, nakon čega slijedi pregled i odlazak u predrađaonu. Ovaj redoslijed naravno ovisi o načinu poroda, odnosno je li riječ o prirodnom porodu, induciranom ili pak carskom rezu. Ja sam prvo dijete rodila prirodnim putem, a drugo indukcijom tako da ne mogu opisati tijek poroda kada je u pitanju carski rez, a za navedena dva načina tijek je isti. Nadalje, nakon što se preskinete u spavaćicu i papuče slijedi klistiranje, a nakon klistiranja tuširanje.  Kada ste to obavili kreće najzanimljiviji dio :) Da li ćete smjeti imati mobitel ovisi od rodilišta do rodilišta. Meni su oba puta rekli da ga spremim netom nakon dolaska u rađaonu na što sam se ja oglušila tako da danas imam zavidan broj selfieja i videa iz rađaone. U periodima kada su babica i doktorica obilazile druge pacijentice u rađaoni pao je i pokoji face time poziv :)
Najvažnije od svega neka Vam bude da se VI osjećate ugodno jer ipak je porod najvažnija stvar u životu svake žene i stoga se ne dajte inkomodirati!

Nakon što ste rodili svoju malu ljubav biti ćete odvezeni u svoju sobu u kojoj ćete boraviti narednih nekoliko dana. Najčešće je slučaj da je sve u najboljem redu i treći dan nakon poroda, ne brojivši dan kada ste rodili, biti ćete otpušteni iz bolnice. Tokom spomenutog trodnevnog boravka trebati će Vam velika torba.


Velika torba:



1. SPAVAĆICA (ili kompletić kratke hlačice i majica na naramenice zbog lakšeg dojenja - jedna za svaki dan)

2. GAĆICE (možete uzeti u ljekarni jednokratne ali moj savjet Vam je da uzmete najobičnije u HM-u i nakon upotrebe bacite, biti će Vam udobnije, a to nije neki značajni financijski izdatak) 

3. RUČNIK (3)

4. RUČNIK ZA RUKE (1)

5. WC PAPIR (ova stavka ovisi o rodilištu)   

6. TEKUĆI SAPUN (također ovisi o rodilištu)

7. ČETKICA I PASTA ZA ZUBE

8. GEL ZA TUŠIRANJE (u slučaju epiziotomije koristite ga u minimalnim količinama)

9. ŠAMPON ZA KOSU (u slučaju epiziotomije pranje kose radije preskočite)

10. DEZODORANS

11. PELENE ZA BEBU

12. VLAŽNE MARAMICE 

13. ŠMINKA (upravo ste na svijet donijeli jedno malo prekrasno biće i trebate se osjećati najljepše na svijetu, ako će Vam mrvica šminke u tome pomoći - samo naprijed ;)


Evo drage mame,  iskreno se nadam da će Vam ovaj post biti od pomoći.




Do čitanja ;)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Dječja mast

Kišobran kolica (Maclaren)

Fresco bloom stolica