Najčešće korišteni dječji proizvod!



Nema tog roditelja na svijetu koji ne koristi vlažne maramice. One su definitivno najkorišteniji dječji proizvod i većina nas ne bi mogla ni zamisliti život sa našim mališanima, a da one ne postoje. Koliko puta su samo spasile stvar.

Ja sam ih isprobala mali milijun i naravno, kao krajnji rezultat, tražila sam vlažne maramice sa što manje štetnih sastojaka odnosno kemikalija u svome sastavu. Kako na tržištu postoji pregršt vrsta, a umjetni mirisi su itekako u trendu, nije bilo lako ispuniti vlastita očekivanja. Godinama sam koristila Bamboo Nature vlažne maramice jer su se pokazale kao najblaže za kožu moje djece, a ne sadrže ni paraben ni parfeme, no...




Neki dan sam tokom posjete ljekarni, u koju hvala Bogu jako rijetko idem, ugledala promo paket vlažnih maramica pod imenom WaterWipes. Već me sam naziv zainteresirao i krenula sam odmah na čitanje sastava. Sastav: 99,9% voda i jedna kap voćnog ekstrakta. Ljudi moji koliko sam se ja oduševila to je teško riječima opisati. Naprosto obožavam prirodne proizvode, naročito kada su u pitanju moja djeca. Još kada ih počnete koristiti i oduševite se njihovom svježinom i mekoćom nema natrag. Jedino Vas više može oduševiti priča kako su nastale. Barem je mene :) No pustiti ću Vas da je sami pročitate na sljedećem linku WaterWipes - najčišće vlažne maramice na svijetu!

Promo paket na koji sam ja naišla u ljekarni Salus se sastoji od 4 manja pakiranja vlažnih maramica (u svakome je 60 komada) i stoji 99,00 kn. To ispada 25 kn po paketu. Cijena je poprilično viša naspram ostalih vlažnih maramica koje se nude na tržištu, ali svakako vrijede. Ja sam kupila odmah pun prtljažnik i osim kod djece koristim ih i za skidanje šminke, čišćenje stana, u autu - definitivno moj najnoviji “it” proizvod :)


Do čitanja ;)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Dječja mast

Kišobran kolica (Maclaren)

Fresco bloom stolica