Termo posuda

Kako smo nedavno krenuli sa dohranom tražila sam termo posudu koja će mi služiti za pohranu kašica naše bebe kada smo izvan kuće ili pak kada ona zaspi tokom spremanja ručka.

Na tržištu ćete naći pregršt posuda koje se deklariraju kao termosice, kao posude koje zadržavaju toplinu duži vremenski period, no tome uistinu nije tako. Nekoliko sam ih i sama kupila, isprobala i potom bacila. Skip Hop termo posuda za pohranu hrane jedina je ispunila sve uvjete. Na deklaraciji piše da 7 sati zadržava toplinu no nakon provedenog vlastitog testiranja izdržala je i 8 sati. Malena je, a opet dovoljna za svrhu, izdržljiva je i lijepa. Na biranje imate nekoliko dizajna i sigurna sam da ćete pronaći neki za sebe. Uz nju dolazi i viljuškica koje se prikopča na poklopac pa je nećete morati tražiti po torbi kada dođe vrijeme hranjenja već dolazi u kompletu sa posudom.


Mi imamo ovu sa donje slike, a kupili smo je u Choconillas po cijeni od 212 kn.

Dobar tek i do čitanja ;)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Dječja mast

Kišobran kolica (Maclaren)

Fresco bloom stolica