Kuhinja #inspiration


Dragi moji pratitelji i pratiteljice, evo prvi post na temu kuhinje, nadam se da će Vam se svidjeti.



Povrtna torta


Povrtna torta, kojoj je ime dao moj sin i njemu je najdraže jelo, često je na našem meniju. Zdravo i fino, a jednostavno za pripremu. Kod nas je svaki puta varijacija na temu jer koristim povrće koje imam pri ruci, a olakotna okolnost mi je da moja djeca vole sve jesti. Uglavnom, narežem na komadiće i skuham povrće koje imam (na slici je povrtna torta od tikvice, mrkve, cvjetače i batata), nauljim sa malo maslinovog ulja posudu za pečenje, posložim u nju povrće nakon što je skuhano i prelijem izmućenim jajima. Začine stavite po svojoj želji, ja osim mrvice jodirane soli ništa ne stavljam u jela. Peče se u zagrijanoj pećnici 15 min i spremno je za jelo. Ja ponekad znam i 5 minuta prije kraja naribati po vrhu sir i staviti natrag u pećnicu da se fino rastopi. I to je cijela mudrost :)

Svaki roditelj ima neku svoju ideju, neku svoju politiku kako će hraniti svoje dijete i ja se stvarno vodim onom da svaki roditelj zna i želi najbolje za svoje dijete. Tako i ja, vođena svojim životnim načelima i svojim pojmom zdrave prehrane, kuham za svoju djecu. Nadam se da ćete u ovom postu, a i onim budućim vezanima za prehranu, naći poneku ideju koja će Vas inspirirati. Ukoliko ne, no hard feelings, pratite i dalje recenzije dječjih proizvoda ;)



Do čitanja ;)



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Dječja mast

Kišobran kolica (Maclaren)

Fresco bloom stolica